Tvorba postavy

Jako hráč budete potřebovat postavu, za kterou budete hrát. Každá postava ma svou minulost, vlastnosti, psychické nastavení a další věci, které nás činí lidskými bytostmi, ať už kouzelnickými nebo ne. Budou kratší akčnější linky, kde historie postavy nebude až tak důležitá, proto nebude potřeba ji mít nějak propracovanou, ale budou i linky, kde se od historie postav a rodin odvíjí celá hra. Vše bude dopředu oznámeno.

Pokud se jako hráč příhlásíte na různé hry v různých realitách nebo časech, je lepší mít připraveno více postav, ať už z důvodu smrti postavy (abyste měli nadále koho hrát), anebo už jen proto, že s jedinou postavou objíždět všechny děje a události, i když by to teoreticky cestování umožnilo, zavání trochu kreativní leností. Těžko by se pak postava ze středověku orientovala například ve 21. století. Pokud to hra samotná neumožní, nemůžete s jednou postavou cestovat v čase napříč všemi hrami. Vše bude oznámeno předem.

Ač se nesoustředíme hlavně na anglické linky, nebudete nijak penalizování za postavu z tohoto prostředí. Prostě jste jen jako postava přijeli něco řešit do střední Evropy. Je to proto, že spousta lidí se s touto oblastí sžila a mají kostýmy a rekvizity odpovídající tomuto stylu, které jsou snadno dostupné v obchodech. A i to je super.

 

Kostýmy

Každá hra, běh nebo linka, ať už ve známé časové ose (naší realitě) nebo v paralelní realitě, se odehrává v určitém časovém období, které obnáší mít odpovídající kostým.

Stejně jako u tvorby postavy je důležité pamatovat na prostředí a dobu.

Ať už se rozhodnete hrát kouzelníka, mudlu, studenta kouzel, záporáka nebo třeba bystrozora, je pro kouzelnost hry nejlepší mít kostým co nejstylovější a odpovídající.

Fantazii se meze nekladou. Můžete využít filmy, fan-arty nebo i vlastní fantazii. Dobrým zdrojem bývá Pinterest nebo Google.

 

Hůlky a zbraně

Jako správný kouzelník budete potřebovat hůlku. Do larpových her je ale lepší mít nějakou, která něco vydrží, pač se vám nejednou může stát, že vám vyletí z ruky. Hůlky se dají vyrábět podle vlastního uvážení, anebo koupit v podobě filmových replik. Jsou to ale dražší a křehčí verze patřící spíš na poličku nebo na cosplay.
Cena se pohybuje od 900 mudlovských peněz výše.
Jsou ale mezi námi i kutilové, kteří jsou schopni hůlku vyrobit, což může být nejlepší varianta. S takovým člověkem pak můžete probrat tvar/styl, velikost, materiál (asi každý chce dřevo a ne levný plast z Číny), barvu, cenu a třeba i jestli má umět svítit. Doporučujeme se zaměřit hlavně na pevnost a odolnost. Mít hůlku z čínských hůlek může být kontraproduktivní.

Případně se dá hůlka na hru i zapůjčit, ale mít vlastní je prostě srdcová záležitost. :)

Mít záložní zbraň například v podobě dýky v rukávu či jinde může být taky účelné, záleží však na každém zvlášť, jestli tuto variantu bude chtít využít.

 

Doplňky a artefakty

Pokud správný kouzelník nemá vypadat jako mudla, je žádoucí, aby jej něco kostýmově nebo doplňkově odlišovalo. Může jít o drobnosti v podobě přívěšků, amuletů, prstenů nebo jiných klenotů atd. Pokud by tyto předměty měly mít nějakou magickou moc, například ochranu proti nějakému kouzlu, informujte prosím organizátory předem, aby se to stihlo včas zkonzultovat. Některé věci nebudeme moct herně povolit, ale jiné, třeba pro oživení hry, ano.

To samé platí o herních artefaktech. Pokud jste doma vyrobili něco, o čem si myslíte, že by do hry zapadalo, a nechcete to využít ve hře jen jako ozdobu, informujte orgy o případném schválení, aby na místě nedocházelo k nedorozumění a kažení hry.

 

Fotoarchivní přehlídka

hustá fotka
hustá fotka
hustá fotka
zde bude hustá fotka